czwartek, 9 maja 2013

KONKURS! :)

Jak pewnie już wiecie, Workshop of Nature jest producentem świec sojowych.
Jeśli macie ochotę zostać posiadaczem jednej z nich; IVORY CLASSIC, to zapisujcie się pod tym postem, udostępniajcie na facebook'u i podzielcie się tym z innymi:)

 ZASADY
 Wygrywają 2 osoby (1 na blogu i 1 na facebook'u).
BLOG
W komentarzu pod tym postem daj znać, że chcesz wygrać świecę.
 Zostań obserwatorem naszego bloga.
Na pasku bocznym swojego bloga umieść poniższe zdjęcie.
FACEBOOK
Osoby mające konto na facebook'u lubią :)  i udostępniają publicznie poniższe zdjęcie.
*
Szansa na wygraną zwiększa się jeżeli dasz znać na blogu i na facebook'u!
*
29.05.2013r. po 15.00 ogłoszenie wyników.

Zapraszam :)


9 komentarzy:

  1. obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu, chętnie zostanę też właścicielem świecy ! :)) banerek na blogu : malubka.blogspot.com Pozdrawiam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) chętnie przygArNe swieczusie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja staję do walki :) Świeca bardzo by się przydała :) Banerek na http://ciepelkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że jesteście tu z nami:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeca sojowa - pierwszy raz słyszę o takiej i tym bardziej chętnie ją przygarnę! Mam bzika na punkcie ekologii, uwielbiam dekorować mieszkanie niepowtarzalnymi rzeczami, a wolnych chwilach scrapuję, więc zostanę tu dłużej:)

    Pozdrawiam

    Natka
    http://galeria-natali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie,
    ja także zapisuję się do kolejki. :-)
    Banerek zamieszczam na moim blogu www.scrapnicapomyslow.blogspot.com.
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja już obserwuję od jakiegoś czasu, więc grzecznie się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jaaa!!!! pięken te świece:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero dziś tu trafiłam i to zupełnym przypadkiem, ale wszelkie świece uwielbiam i chętnie wypróbuję sojową :)

    OdpowiedzUsuń